Birimler Dörtyol Kavşağı Sinyalizasyon Lambaları Kuruldu 16 Kasım 2024, 14:00
Trafik güvenliğini artırmak ve akışı kolaylaştırmak adına Birimler Dörtyol Kavşağı’na sinyalizasyon lambaları kuruldu. Bu önemli çalışmada emeği geçen ve desteklerini esirgemeyen başta Bölge Milletvekilimiz Sayın Orhan Erdem’e, Karayolları Genel Müdürü Ahmet Gülşen’e, Karayolları Bölge Müdürü Gökhan Köroğlu’na, İlçe Kaymakamımız Özgür Pelvan’a ve duyarlı tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyoruz. Memleketimize Hayırlı Olsun.
DIĞER HABERLER
-
Karataş Deresi’nde Hayrat Çeşmeleri Yeniden Hayat Buluyor.
19 Haziran 2026, 11:35 -
Yunak Belediyesi Araç Filosuna Yeni Mini Ekskavatör Kazandırıldı.
19 Haziran 2026, 11:32 -
Yunak Organize Sanayi Bölgesi’nde Altyapı Çalışmaları İçin Önemli Adım Daha Gerçekleşti
19 Haziran 2026, 11:25 -
YUNAK’TA “VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR” PROGRAMI YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ.
07 Haziran 2026, 10:00 -
YUNAK’TA DÜNYA BİSİKLET GÜNÜ COŞKUSU: PEDALLAR SAĞLIK VE FARKINDALIK İÇİN ÇEVRİLDİ.
05 Haziran 2026, 09:00 -
Yunak’ta Kurban Bayramı Ziyaretleri Gerçekleştirildi.
30 Mayıs 2026, 13:00 -
Belediye Başkanımız Subhan Günaltay'ın Bayram Mesajı
27 Mayıs 2026, 09:00 -
Yunak’ta TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarı Yoğun Katılımla Gerçekleştirildi.
21 Mayıs 2026, 15:53 -
19 Mayıs Coşkusu Yunak’ta Büyük Bir Gururla Kutlandı.
19 Mayıs 2026, 18:00 -
BAŞKAN GÜNALTAY, 2. İZMİR KONSİAD KONYALILAR GÖNÜL SOFRASI PROGRAMINA KATILDI
11 Mayıs 2026, 08:51

